הזמינו online
מלון צ'ייקה ביץ' ”מלון Chaika מומלץ!“
הייי, נסענו למלון הזה כשטסנו לבורגס שלוש בנות לפני גיוס. המלון יפה יפה ממש בדיוק כמו בתמונות- אין הבדל! החדר מרווח מאוד, מיטות ענקיות, נקי מאוד! המרפסת ארוכה מאוד, הנוף על הבריכה מהמם (החדר שלנו היה עם נוף לבריכה אז אני לא יודעת איך נראה הנוף האחר...) באופן כללי, בבורגס בקושי היו ישראלים, כולם התקבצו לקומה שלנו. היו הרבה ישראלים בקומה וזה היה נחמד להסתובב ולדבר עם כולם. לא נמאס ומציק כי אין הרבה בכללי.
אני לא יודעת להגיד לגבי חדר האוכל, כי לקחנו דיל שלא כולל ארוחות. המיקום של המלון מרכזי! לצאת מהמלון ישר לתוך הטיילת של בורגס או לים... ממש תענוג. היו כמה צעירים כמונו וגם הרבה משפחות. מומלץ לכולם. שירות טוב, אנשים נחמדים, מלון יפה, מסודר, נקי. אין תלונות.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל