הזמינו online
מלון צ'ייקה ביץ' ”לא להתקרב!“
לפני יומיים חזרנו מנופש בבורגס, ממלון שהזמנו דרך וואלה טורס שנקרא צ'ייקה ביץ'. מאוד מעוניינת להזהיר את הישראלים שלא להתקרב למלון הזה! השירות של הקבלה גרוע מן הגרועים, יחס מזלזל, אנטיפטיות, עושים טובה שהם עונים על שאלות. קיבלנו חדר קטן לארבעה נפשות. אין שירות של ניקיון לחדרים אלה רק החלפה של שקית אשפה ומגבות. המלון מאוד קרוב לחוף הים ולכן החדר מתמלא בחול, שאותו המנקות לא טורחות אפילו לטאטא. כמו כן, לא מחליפים את המצעים במשך שבוע ימים שלא לדבר על סידור וניעור המיטה מהחול.
הזמנו חדר לארבעה אנשים וקיבלנו רק שתי מגבות. לאחר פניה לקבלה הם עושים טובה שמביאים עוד מגבות. חדר האוכל אינו מזמין והאוכל אינו מגוון בייחוד לא לישראלים. בריכות המלון מטונפות מחול והמים כלל אינם נקיים. המזגנים בחדר כמעט ולא עובדים והחדרים חמים מאוד. רמת השירות והניקיון מלון גרועים מאוד ואכסניית נוער בארץ נראית טוב יותר. בקיצר ישראלים יקרים תעשו טובה ואל תזרקו את הכסף שלכם על המלון הזה! מקווה שעזרתי.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל