הזמינו online
מלון צ'ייקה ביץ' ”לא ממליצה על המלון הזה בכלל בבורגס לכל הישראלים “
נסענו בחודש יוני לבורגס אני בעלי והילד. כשהגענו למלון המלון מפואר מאוד מבחוץ עושה רושם טוב. אבל כשהגענו לחדר חשכו עיננו קודם כל לא היה מיטה נוספת רצו שהילד ישן על מן מעין ספה שנפתחת בלי מזרון כמה שבקשנו מזרון לא עזר כלום אין עם מי לדבר! אז נאלצנו לישון שלושתנו ביחד המיטה היא לא מיטה זוגית אלא מיטה יחיד שמחוברת ככה שממש היה סיוט ובאמצע יש מן עץ. הטלויזיה ישנה מאוד וקטנה טלויזיות של פעם. המיזוג מאוד קטן בטוחה שבשיא החום גם לא כל כך מקרר. המעלית לא עבדה נאלצנו לעלות ולרדת ברגל כי לפעמים מהרנו ולא היה זמן להתעכב 20 דקות על מעלית. האוכל זוועת עולם באמת שאני לא מפונקת אבל הפירות ובכללי צורת ההגשה היתה נוראית. הפירות שהוגשו הם תפוז בננה ישנה ותפוח שעמד אוליי שבוע בחוץ אני ובעלי באמת שלא מפונקים ואכן לפני הנסיעה קראתי טיפים של נוסעים אחרים אבל לא חשבתי שזה כל כך גרוע. הדבר היחיד שמעולה במלון זה המיקום שלו. קרוב לטיילת צמוד לחוף הים.הבעיה מתחילה במידה וחוזרים מעבר לשעה 12 בלילה תאלצו להקיף את כל המלון כדי להיכנס אליו מכיוון שהגישה אליו נסגרת ב12 בלילה. ככה שתפס אותנו גשם נרטבנו כהלכה רק מהסיבוב שעשינו כדי להגיע לכניסה מהטיילת.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל