המדריכה יולה ”המדריכה יולה מעולה“
יולה אספה אותנו מהמלון עם רכב וטיילנו איתה כ 4 שעות.יש לה ידע רב בהסטוריה למדנו ממנה הרבה כל המקומות שלקחה אותנו היו מאוד מענינים כמו כן התחשבה מאוד בגילים שלנו 75 עד 82 גם לאחר שעזבנו אותה שלחה לנו במייל קשורים למקומות שהיינו.ממליצה מאוד מאוד לטייל איתה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל