הנהג סטפנו בורנה ”סטפנו נהג מושלם“
הגענו לורנה ל6 ימים בחורף, התקשרנו לסטפנו שישר ענה בשמחה וסגרנו איתו טיולים לכל הימים שהיינו במלון.
סטפנו נהג מצויין, מדריך מעולה, וצלם מושלם!
אני מרוצה מאוד! החופשה היתה מושלמת בזכותו!
הלכנו כל יום למקום אחר וכל מקום הוא חוויה עם סטפנו.
סטפנו עשה לנו את כל הטיול מושלם, מה שבטוח שהטיול הבא שלנו בורנה נקח אותו שוב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל