בי&בי אטלאנטיס אין ”מלון בוטיק נהדר ליד רומא, לפני נסיעה לדרום“
ישנו לילה אחד. לאחר נחיתה ברומא בערב אחרי 8 בערב.
הגענו קרוב ל10 בלילה. כיוון שהכניסה למקום עצמו באיזור שאי אפשר להגיע עם רכב - הוא חיכה לנו בחוץ. היינו היחידים באותו לילה (חודש נובמבר) - לכן שודרגנו ל2 חדרים, כשהבנות הגדולות שלנו ישנו למעלה על מיטת פוטון, עם מרפסת הצופה לאגם ליד.
המקלחת חצובה ומיוחדת, מיטות כיפיות ונוחות. גדול ומרווח עם מארח מקסים, כיאה למלון בוטיק.
הוא גם דאג להזמין לנו ארוחה נהדרת במסעדה ליד Arte E Vino, להשלמה של הערב הראשון המופלא שלנו באיטליה, לפני הנסיעה דרומה לאיזור נאפולי, אליה הקדשנו את הטיול.
ארוחת הבוקר היא במסעדה ליד - איטלקית, רק קרואסון וקפה, אז לא לפתח ציפיות.
המקום מומלץ בחום, גם חוויה דומה לרומא, גם
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל