מלונות ברומא - 11 בתי המלון המומלצים בעיר

חופשה אינה מסתכמת באוכל טוב וביקור באטרקציות מדהימות - יש לתת דגש גם על מלונות ברומא, שכן הלינה, המיקום והשירות במלון - יכולים להשפיע על מהלך הטיול כולו. הדרך הטובה ביותר לבחור מלונות ברומא היא כמובן לשמוע המלצות ממי שהיה שם, לא? בכתבה זו ריכזנו עבורכם מלונות נבחרים ברומא שציינו גולשים באתר
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: מלונות ברומא - 11 בתי המלון המומלצים בעיר
Depositphotos/Masterlu

רומא לא נבנתה ביום אחד, אבל אפשר לטייל ולעבור בכל האתרים המרכזיים בשטחה ביום אחד. מרבית האטרקציות של עיר הנצח פזורות במרכז רומא, כך שאם תמצאו מלון מרכזי הממוקם בין כל האתרים והכיכרות, תוכלו לבקר בכל המקומות ברגל מבלי ללכת מרחק גדול מדי מהמלון או להזדקק לתחבורה ציבורית. הנה ההמלצות שלנו על המלונות המרכזיים והנוחים ביותר ברומא:

מלון מוצארט – קלאסי ומרכזי

מלון מוצארט (Mozart Hotel) נמצא 5 דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות וצעדים ספורים מרחוב הקניות המרכזי ויה דל קורסו, כך שאם אתם מחפשים מלון שיהיה קרוב ונגיש לכל האטרקציות והשופינג של רומא, זה המלון המושלם עבורכם.

החדרים מעוצבים בסגנון קלאסי ואלגנטי וארוחת הבוקר המוגשת במלון טעימה ועשירה, עם מאפים טריים תוצרת בית וקפה איטלקי אמיתי.

מלון מיאמי – קומפקטי וקרוב למטרו

מלון מיאמי (Hotel Miami Rome) מרכזי מאוד גם הוא – ממוקם ממש על Via Nazionale הראשי שבמרכז העיר, ליד תחנת מטרו ושלל קווי אוטובוס יעילים לכל חלקי העיר.

החדרים קטנים ונקיים ויש בהם אות אינטרנט טוב מאוד. הצוות חביב ויעיל וארוחת הבוקר אירופאית סטנדרטית, אך נדיבה.

מלון אקדמיה – נקי ומסודר

מלון אקדמיה (Accademia Hotel) נמצא במיקום מעולה בלב רומא – ממש ליד מזרקת טרווי, כך שהוא נמצא במרחק הליכה קצרצר מכל האטרקציות הנקודות העניין המרכזיות בעיר. מי שרוצה להגיע למקומות רחוקים יותר בעיר – יכול להיעזר בתחבורה הציבורית הנוחה, הקרובה לפתח המלון.

החדרים קטנים ונקיים מאוד, יחס העובדים מצוין ורמת השירות גבוהה מאוד. ארוחת הבוקר טובה. קחו בחשבון, שהמיקום המרכזי גובה מחיר – סביבת המלון עלולה להיות רועשת.

מלון לוקסוס – לאוהבי הפאר והיוקרה

מלון לוקסוס רומא (Roma Luxus Hotel) הוא אחד המלונות היפים והמפוארים בעיר והוא מציע אירוח ברמה של 5 כוכבים באחד המיקומים הנחשקים ביותר – רובע מונטי, צעדים ספורים משדרת השופינג ויה נציונאלה.

כל החדרים במלון מעוצבים בטוב טעם עם שיש איטלקי, אמנות מודרנית ורהיטים יוקרתיים. מדי בוקר תוכלו ליהנות מבופה עשיר וטרי הכולל מאפים, פנקייקים, ביצים, גבינות וקפה איטלקי.

מלון טרה צ'רמה – מלון בוטיק מרכזי

מלון טרה צ'רמה ספנייה בוטיק (Tree Charme Spagna Boutique) הוא מלון מרכזי הממוקם מרחק הליכה של דקה מהמדרגות הספרדיות, שתי דקות למזרקת טרווי ושתי דקות לרחוב הקניות ויה דל קורסו. השירות במלון איכותי ביותר.

זהו מלון בוטיק קטן בעל מספר חדרים מצומצם יחסית. רמת הניקיון במלון גבוהה מאוד וצוות המלון אדיב, שירותי וחברותי מאוד.

מלון IQ Hotel – מודרני ונקי

מלון IQ הוא מלון מודרני, נעים ומאוד נקי ומסודר. החדרים גדולים, ארוחת הבוקר נהדרת וקיימת גישה חופשית לאינטרנט.

המלון נמצא במרחק של 15 דקות הליכה ממטרו טרמיני, ובמרחק הליכה נוח משאר האטרקציות המרכזיות בעיר. עובדי המלון דוברי אנגלית ונחמדים מאוד.

מלון פורום – מיקום מעולה בלב העיר

מלון פורום (Hotel Forum) נמצא במיקום מושלם לתיירים שרוצים להגיע ברגל לכל האטרקציות והאתרים שיש ברומא. המלון שוכן בדיוק בנקודת האמצע בין מזרקת טרווי מצד אחד לקולוסיאום מצד שני ובטווח של עד רבע שעה הליכה אפשר לראות ולטעום את כל מה שיש לעיר להציע.

גולת הכותרת של המלון היא מסעדת הגג האלגנטית שמשקיפה על קו הרקיע של רומא ומציעה נופים מהפנטים שאי אפשר שלא להתאהב בהם.

מלון דלה נציוני – שקט ונוח

מלון דלה נציוני (Hotel delle Nazioni) מיקום מעולה ושקט, צעדים ספורים מ"מזרקת המשאלות" (Trevi Fountain). מרחק קצרצר גם לתחנות אוטובוס ולתחנת המטרו ברבריני Barberini Metro Station (קו A). החדרים נקיים, עם מרפסת קטנה (בחלקם).

התקרה עשויה בולי עץ, החלונות - דלתות ענק עם תריסי עץ וגם מעין מגנים מעץ שאפשר היה לסגור כדי להאפיל את החדר לגמרי. ריצוף פרקט וחדר אמבטיה משיש. גישה לאינטרנט בחדר למי שמגיע עם מחשב נייד. ארוחת הבוקר מוגשת כבופה ומאוד עשירה. אנשי הצוות חביבים וישמחו לענות על כל שאלה.

מלון ברבריני – יוקרתי ומרכזי

מלון ברבריני (Hotel Barberini) נהנה מאחד המיקומים הטובים והנחשקים ביותר בעיר, מול כיכר ברבריני ומזרקת טריטון המפורסמת. מעבר לכביש יש תחנת מטרו ואתרים מרכזיים כמו מזרקת טרווי והמדרגות הספרדיות נמצאים במרחק של עד 10 דקות הליכה.

אם אתם מחפשים מלון מרכזי באווירה יוקרתית, זה המלון בשבילכם. החדשים מעוצבים בפאר ומכילים מתקנים מודרניים וארוחת הבוקר המוגשת במקום מגוונת מאוד.

מלון טריטון – קרוב למטרו

מלון טריטון (Hotel Tritone) מתאים לתיירים שמחפשים להיות קרובים לתחבורה ציבורית. המלון ממוקם כ- 5 דקות הליכה מתחנת המטרו ברבריני, דרכה אפשר להגיע לתחנה המרכזית טרמיני ולשאר האזורים והאתרים המפורסמים בעיר.

אטרקציות מפורסמות כמו הפנתאון, המדרגות הספרדיות ומזרקת טרווי נמצאות במרחק של עד 10 דקות הליכה בלבד. החדרים מרווחים ומודרניים, מתאימים לזוגות ולמשפחות.

מלון קסטלינו – תמורה מעולה למחיר

מלון פיאצה ונציה, המוכר גם בשמו החדש קסטלינו רומא (Hotel Castellino Roma) ממוקם בלב אזור התיירות של העיר, ממש בסמוך לכיכר ונציה המרכזית ומאפשר הגעה נוחה ברגל לכל האתרים המפורסמים בעיר כמו הפורום הרומאי, מזרקת טרווי והמדרגות הספרדיות.

המלון מתאים לתיירים שרוצים להישאר קרוב לכל האקשן של מרכז העיר וליהנות מאירוח אלגנטי במחיר משתלם ונוח.