מלון איסטין מקסאן ”ממליץ לוותר“
זהו הביקור הרביעי שלי במלון הזה.
ארוחת הבוקר לא מוצלחת.
החדר היה מיושן. ברזים קשים לתפעול.
הלובי רועש בצורה חריגה/
אכלנו במסעדה בקומה 23. ואהבנו.שווה להגיע רק למסעדה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל