בית הארחה קשצ'ה ”ממליצה בחום“
התארחתי במקום עם נחומי. אין ספק שהיינו נשארים לולא היינו אמורים להמשיך בדרכינו. מארחים שיצאו מגדרם כדי להשרות אוירה נינוחה.בערב ישבנו בחדר הארוח ליד האח עם מטיילים נוספים, היתה שתיה חמה חופשית. החדר היה חמים ונקי, מרוהט בצורה אסתטית, כמו כן חדר האמבטיה. בבוקר (בתוספת קטנה) הוגשה לנו ארוחת בוקר על המרפסת שדרכה נשקף נוף יפיפה של האזור. עזבנו את המקום עם טעם של עוד.
לסיכום: יופי של ספתח לטיול. נעים, כייפי וזול.
שרי לנצר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל