גסטרובר ”מתחם מסעדות ומסעדה - מומלץ“
הגענו למקום המצוי סמוך מדרום לכיכר סול (וליד מלוננו ברחוב Falle De La Cruz) ומצאנו רצף של שולחנות וסועדים על הרחוב (וגם על הרחוב הניצב לו –כנראה. Cadiz) . האזור תוסס ומלא סועדים (אפשר לומר שבעיקר מקומיים) ובעיקר ביום שבת בערב, אז קשה למצוא שולחן פנוי עד מאוד מאוחר בערב. רגיל לגמרי במדריד להגיע ב-23:00 לארוחת ערב. בערב הראשון בחרנו סתמית במסעדה שכתוב עליה Gastrobar (בקבלה כתוב Caixa Taberna) האוכל היה טעים מאוד, הן הבשר (סטק) והן המנות הקטנות -מתאבנים, טאפס. גם המסעדה שמולה נראתה לא פחות טובה. בערב נוסף אכלנו במסעדה אחרת ברחוב הניצב – שמה היה Paella Valencia. גם שם היה טעים. בסה”כ האזור ממש כיפי לבילוי ערב. האוכל טעים. בכל מסעדה, כולל בטובות ביותר אפשר להצליח בבחירת המנה או לא כל כך, העיקר החויה הכוללת, ואת זה מעניקה במקרה זה הסביבה.
הערה: במסעדה הראשונה שציינתי מומלץ לא לשלם בכרטיס אשראי. שילמתי בכרטיס שתמיד אני מחוייבת בו במטבע בו שילמתי – יורו או דולר. גיליתי שהמסעדה, באמצעות חברה כלשהי עשתה לי המרה לדולרים, לא יודעת מאיפה לקחו את השער ו/או עמלה מופקעת כלשהי, והחיוב הגיע בדולרים. פעם ראשונה שנתקלתי בתופעה כזו באירופה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל