בעלי ואני היינו בטיול בצרפת ביוני 2017. מלון נחמד, חדר נקי. בחדר יש קומקום עם תה וקפה. נמצא באזור מסחרי, ליד כביש ראשי, לא שקט, ניתן להזמין חדר עם ארוחת בוקר (אנחנו לא רצינו) , יש מסעדה במלון וניתן להזמין ארוחת ערב. נמצא ליד מסעדות רבות עם מגוון אוכל רב כמו מקדולנד, גריל, יפני