בטיחות ואזהרות באיסטנבול ”בטחון אישי - איסטנבול“
אחד מבני משפחתנו הצעירים עשה את דרכו הביתה בטיסה מהמזרח הרחוק ונאלץ לעשות זאת (עקב נתוני עלות וטיסות המשך) באמצעות חברת התעופה הטורקית. אין טענה ליחס של החברה הזו. המטוס נחת באיסטנבול בשעת בוקר מוקדמת מאד וטיסת ההמשך נקבעה ל-10 שעות מאוחר יותר לפיכך, החליט הנוסע לצאת ולטייל מספר שעות בחוצות איסטנבול.
לכל מי שפגש בו וזיהה שהוא ישראלי היה מה להגיד ביחוד היתה הרגשה לא נעימה ברחבי השוק המקורה. הבחור בנוי טוב וגם לא פחדן לפיכך לא נרתע והמשיך לתוככי השוק. הסיכום שלו לא נעים ומיותר. לתשומת לב המתכננים לטוס לאיסטנבול למטרות "נופש". נופש זה לא יהיה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל