ויזה ומעברי גבול בקמבודיה ”תרמית הנפוצה במעבר לקמבודיה בהוצאת הויזה“
התרמית הנפוצה במעבר הגבול בין תאילנד לקמבודיה הולכת כך: קצת לפני המעבר, האוטובוס עוצר וכולם יורדים באיזו מסעדה בצד הדרך. במסעדה מחכים לתיירים נוכלים לבושים בחליפות (מראה מטעה) שאומרים שאצלם מוציאים את הויזה והעלות של הויזה נעה בין 1000 בהאט לבין 1300 בהאט. המחיר האמיתי זה עשרים דולר, לא סנט יותר - שזה 600 בהאט בערך. ממני הם ביקשו 1300 בהאט ואחרי שהסברתי להם שאני יודע שהמחיר 20 דולר ואני לא אשלם יותר ואני רוצה לעשות במעבר גבול את הויזה, הם התחילו לצעוק ולהתעצבן עלי, אז פשוט הסברתי להם שאם הם לא נותנים לי את זה ב-20 דולר אני מספר לכל התיירים שהיו בהסעה. אחרי חצי שניה של מחשבה הם הבינו שהם לא יעשו את הקופה שהם תכננו לאותו יום אז הם אמרו לי בסדר ושאני לא אספר לאף אחד. אז מי שלא רוצה לזרוק בערך $20 לקמבודי נוכל, שלא יתבייש לא להסכים ולעשות את הויזה במעבר גבול. בהצלחה וטיול מהנה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל