רשת הום סלייס פיצה ”פיצה נהדרת בלונדון“
פיצה מעולה.אכלנו בקובנט גארדן.ביה מאוד עמוס.הזמנו את הפיצה ויצאנו החוצה.ישנם ספסלים בחצר מאוד נחמד.יש בר יין ובירה סמוך וניתן להזמין גם שם.הפיצה מעולה.דקה וטעימה.מומלץ ביותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל