ג'ויה ”מסעדה אסייתית מומלצת“
מסעדה אסייתית. המלצרית אמרה שיש נגיעות צרפתיות בתפריט. הזמנו מנת בקר ואורז ומנת שרימפס ואורז. שתי המנות היו מצוינות. למי שמגיע רעב, לקחת בחשבון זמן המתנה ארוך עד שהאוכל מגיע.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל