”מסעדה אסייתית מומלצת“
מסעדה אסייתית. המלצרית אמרה שיש נגיעות צרפתיות בתפריט. הזמנו מנת בקר ואורז ומנת שרימפס ואורז. שתי המנות היו מצוינות. למי שמגיע רעב, לקחת בחשבון זמן המתנה ארוך עד שהאוכל מגיע.
קרא עודמסעדה אסייתית. המלצרית אמרה שיש נגיעות צרפתיות בתפריט. הזמנו מנת בקר ואורז ומנת שרימפס ואורז. שתי המנות היו מצוינות. למי שמגיע רעב, לקחת בחשבון זמן המתנה ארוך עד שהאוכל מגיע.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג