באלוויר ”בחור אמין“
במסגרת טיול עצמאי שלנו ברגאסטן, נעזרנו בו כדי לארגן נהג מגודפור לאודאיפור, קישר אותנו לנהג אדיב וזהיר במחיר טוב. הדרך עברה בכיף! לא נסענו איתו אבל בהחלט היה מאוד שירותי ואדיב בתקשורת
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל