מסעדת צ'לופסקי ג'דלו ”מסעדה טעימה“
הגענו למסעדה לאחר המלצה של מכר מקומי ומאוד נהנינו. אוכל מגוון (בשרי, צמחוני, והכל פולני מקומי) במחירים מצחיקים (סטייק 720 גרם ב-80 ש"ח).
שרות אדיב ,מבינים אנגלית ומעוצב בסגנון מקומי .
הזמנו בורשט (קרקוב או לא קרקוב?) טעים מאוד (קרעפלך צמחוניים). המלצתי: להוסיף מעט פלפל והגעתם לטעם המושלם!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל