תרמה בוקרשט ”מומלץ מאודדדדדד“
מקום מהמם ממש גן עדן. מומלץ בחום. מחיר כניסה שווה לכל כיס ואפשר לבלות יום שלם בלי להרגיש ולהנות. גם מחירי המזון והשתייה נמוכים מאוד. יחסית לישראל. לא לשכוח לקחת מגבת, נעלי אצבע ובגד ים. השירות אדיב ומקצועי בכל המתחמים. מונית מבוקרשט עולה כ-40 ליי. תבקשו להפעיל מונה. תהנו😍
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל