מסעדת אל ביארזו ”מסעדה של פעם“
ברחוב קטן, די מרכזי. מסעדה מקומית. רוב האורחים מכירים את הצוות. בעלת בית שיודעת אנגלית לא רעה. השאר מסתדרים. מלצרים של פעם. טעים ומחירים מאוד סבירים. יש אינטרנט. אבל בעיקר יש אוירה נעימה ושרות כפי ששרות צריך להיות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל