”מסעדה של פעם“
ברחוב קטן, די מרכזי. מסעדה מקומית. רוב האורחים מכירים את הצוות. בעלת בית שיודעת אנגלית לא רעה. השאר מסתדרים. מלצרים של פעם. טעים ומחירים מאוד סבירים. יש אינטרנט. אבל בעיקר יש אוירה נעימה ושרות כפי ששרות צריך להיות.
קרא עודברחוב קטן, די מרכזי. מסעדה מקומית. רוב האורחים מכירים את הצוות. בעלת בית שיודעת אנגלית לא רעה. השאר מסתדרים. מלצרים של פעם. טעים ומחירים מאוד סבירים. יש אינטרנט. אבל בעיקר יש אוירה נעימה ושרות כפי ששרות צריך להיות.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג