הזמינו online
אמבאסדור - זלאטה הוסה ”מלון לא מוצלח “
הגענו בתחילת אוגוסט, 3 זוגות שהזמנו שלושה חדרים. להפתעתנו גילינו שמלון 5 כוכבים ללא מיזוג. קיבלנו חדרים שמהמזגן המרכזי יוצא אוויר לא ממוזג. לאחר טיסת לילה מעייפת כשבחוץ טמפרטורה של 36 מעלות “טירטרו” אותנו מחדר לחדר שטענו ששם יש מיזוג וכלום. טענת המלון יש מיזוג אבל לא עומד בעומס החום. 4 לילות הזענו בחדרים בלובי ובחדר אוכל וישנו עם מאוורר קטן.
ארוחת בוקר בנוסף הייתה עלובה, מלפפונים רקובים, עגבניות לרסק ולא לאכילה ומבחר דל מאוד.
כשהתלוננו על התנאים בפני הצוות קיבלנו פנים חתומות של זה מה יש, או שתשאר או שתחליף מלון. פשוט בושה וחרפה, לא מבינים איך מלון כזה קיבל 5 כוכבים. חוץ ממיקום המלון לא שווה. אל תתקרבו.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל