מלונות בפראג - בתי המלון המומלצים בעיר

מלונות בפראג מציעים אירוח ברמות שונות ולכם רק נותר לבחור היכן תרצו להתעורר מדי בוקר בנחת ולצאת אל העיר היפה. כדי להקל עליכם את המשימה, קבלו את רשימת מלונות בפראג, המומלצים על ידי הגולשים שלנו
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: מלונות בפראג - בתי המלון המומלצים בעיר
© לירון בונאנו

פראג היא אחת הערים האטרקטיביות באירופה, לא רק מבחינת היופי הארכיטקטוני המהפנט שלה, אלא גם מבחינת מה שהיא מציעה לתיירים, משופינג זול ומסעדות גורמה במחירים סבירים ועד שפע של אתרים מרתקים ואטרקציות שאסור לפספס. כדי להצליח לספוג את כל מה שיש לפראג להציע, מומלץ לקחת מלון מרכזי שיאפשר להגיע לכל אתר ואטרקציה ברגל. אלו 11 המלונות המומלצים ביותר בפראג:

מלון איביס – לינה משתלמת בלב העיר העתיקה

מלון איביס העיר העתיקה (Ibis Old Town) הוא אחת ממספר מלונות בפראג בבעלות רשת איביס. המלון נעים ומרכזי מאוד, אנשי הצוות נותנים שירות נהדר. ארוחת הבוקר טובה ומשביעה עם מגוון רחב של נקניקים, גבינות, לחמים.

מיקומו של המלון מדהים, שני צעדים מקניון פלאדיום וכיכר הרפובליקה, מספר דקות הליכה לכיכר השעון האסטרונומי. המלון עצמו, כמו כל רשת Ibis, נחמד ונקי והחדרים מנוקים מדי יום. כדי לדעת אם המיקום מתאים לכם הביטו על מפת פראג.

גולדן פראג רומס – מיקום יוקרתי ברובע היהודי

מלון גולדן פראג רומס (Golden Prague Rooms) ממוקם ברובע היהודי של פראג (רובע 1) במיקום אידיאלי לשומרי מסורת שרוצים להיות קרובים לבתי כנסת, בית חב"ד וכל האטרקציות היהודיות, וגם לכיכר השעון האסטרונומי שנמצאת במרחק 10 דקות הליכה.

החדרים במלון מעוצבים בסגנון מודרני ושיקי, הם מרווחים מאוד וכוללים פינת ישיבה וחדר רחצה גדול. בחלק מהחדרים אין מזגן אך המלון יכול לספק מאוורר.

גרנד בוהמיה – אווירה מלכותית ועיצוב קלאסי

מלון גרנד הוטל בוהמיה (Grand Hotel Bohemia) נמצא במרכז העיר פראג, בסמוך למגדל אבק השריפה המפורסם, ומציע גישה נוחה ברגל לקניון פלדיום, כיכר העיר העתיקה ושדרת הקניות נה פריקופה.

החדרים האלגנטיים של המלון מעוצבים בסגנון ניאו-בארוק עם רהיטים קלאסיים ומלכותיים. ממרבית החדרים וחדר האוכל נשקף נוף מרהיב של הגגות האדומים של העיר העתיקה. מומלץ להזמין מראש ארוחת ערב במסעדת המלון וליהנות מחוויה קולינרית מקומית ואותנטית.

מלון NH פראג סיטי – קרוב לתחבורה ציבורית ולקניון

מלון NH פראג סיטי (Hotel NH Prague City) הוא מלון 4 כוכבים ברמה גבוהה. השירות של אנשי הצוות מעולה וניקיון המלון והחדרים מוקפד ביותר. ארוחת הבוקר עשירה ומגוונת, עם כל סוגי הגבינות והנקניקים, חביתות, קורנפלקס, גרנולה, פירות יבשים ואגוזים, יוגורטים, פירות טריים ולפתנים, בלינצ'סים ומבחר עוגות ולחמים.

במלון רשת אלחוטית ללא תשלום. המלון ממוקם במרחק נסיעה קצר בחשמלית או מטרו ממרכז העיר, ושוכן באזור נעים ושוקק חיים של פראג, בקרבת מרכז הקניות הגדול Andel.

מלון לאונרדו – מיקום נוח עם מסעדה מעולה

מלון לאונרדו ( Hotel Leonardo) ממוקם קרוב מאוד לגשר קארל וקל להגיע ממנו רגלית לכל האתרים היפים כגון: כיכר העיר העתיקה, הרובע היהודי, כיכר וואצלב, טירת פראג והרכבל למגדל פטז'ין. ליד המלון עוברים קווי חשמלית 14 ו-17 בעזרתם ניתן להגיע גם לאתרים היותר מרוחקים מהמרכז העתיק.

ארוחת הבוקר במלון מגוונת מאוד, החדרים נקיים מאוד ומרווחים. הצוות בקבלה זמין, אדיב ומסייע. יש במלון אינטרנט בחינם, אך לא תמיד יש קליטה חזקה בחדרים. אפשר לקבל בקבלה כבל אינטרנט ארוך. במסעדת המלון, פלטינה, אפשר לאכול ארוחת שלוש מנות מהמטבח הצ'כי במחיר משתלם.

מלון גרנדיום – שיא הפאר במיקום הכי טוב בעיר

מלון גרנדיום (Grandium Hotel) נהנה מאחד המיקומים הנחשקים ביותר בעיר, ממש על כיכר ואצלב התוססת וכשתי דקות הליכה מסניף פרימרק המקומי. תוכלו להגיע בקלות לשאר חלקי העיר דרך תחנת המטרו שנמצאת מתחת למלון.

המלון נחשב לאחד המלונות המומלצים בעיר ולאחד האהובים בקרב נוסעים מישראל. החדרים גדולים, מפוארים ונוחים והשירות ברמה עולמית.

מלון פנורמה – שווה לבוא בשביל ארוחת הבוקר

מלון פנורמה (Hotel Panorama) הוא מלון ברמת ארבעה כוכבים, הממוקם ארבע תחנות מטרו מהמרכז, במרחק של כ-10 דקות נסיעה. המלון נקי ומרווח, ארוחת הבוקר מגוונת ומאוד מזכירה את ארוחת הבוקר בבתי מלון בישראל - בופה עם מאפים, חביתות, עוגות, אם כי פחות גבינות וירקות לעומת ההיצע בארץ וגם מספר סוגי נקניקים.

היתרון הבולט של המלון הוא המיקום. המלון נמצא חצי דקה מקניון גדול (Arcady Shopping Mall), נוח מאוד אם רוצים לעשות קניות של בגדים, מים בסופר או לאכול.

מלון פריידי – מיקום אידיאלי לחובבי שופינג

מלון פריידי (Friday Hotel) שוכן בשדרת הקניות נה פריקופה, רחוב אופנתי עם שלל חנויות ומסעדות שנמצא בנקודה שבין כיכר העיר העתיקה והשעון האסטרונומי, לבין כיכר ואצלב התוססת. תחנת המטרו מוסטק (Mustek) נמצאת במרחק של דקה הליכה בלבד מפתח המלון.

חדרי המלון מעוצבים בסגנון בוהמי-שיקי והמלון מגיש מדי יום בופה ארוחת בוקר מגוון. תוכלו ליהנות מקפה, תה ועוגיות בחינם לאורך כל היום בחדר האוכל.

מודס גשר קארל – אווירת בוטיק וארוחת בוקר מפנקת

מלון מודס גשר קארל (MOODs Charles Bridge) שוכן בסמוך לגשר קארל, כ- 10 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה והרובע היהודי. גולשי אתר למטייל ציינו לטובה את מלון מודס בזכות ארוחת הבוקר העשירה והמפנקת שמוגשת מדי יום.

אם אתם מחפשים מלון בוטיק שקט ונעים עם חדרים נוחים ומיקום מעולה שקרוב להכול ברגל, מלון מודס הוא בחירה נהדרת. תחנת המטרו סטרומסצקה נמצאת במרחק 500 מטרים מהמלון.

מלון קורינתיה – מחוץ למרכז העיר אך צמוד למטרו ולקניון

מלון קורינתיה (Corinthia) הוא מלון נעים ומרכזי. המלון יושב בצמוד לתחנת מטרו (מרחק של פחות מחצי דקה הליכה!) המרוחקת 2 תחנות בלבד ממרכז העיר. ארוחת הבוקר במלון עשירה מאוד ומגוונת. המיטות מפנקות במיוחד ורמת הנקיון גבוהה ביותר.

אנשי הצוות שירותיים ושמחים לתת אינפורמציה ומידע למטיילים. בית הקפה בלובי נחמד, מומלץ לשתות שם שוקו חם. הבריכה והסאונה בתשלום נפרד. במלון נוף מדהים למרכז העיר. החדרים במלון ממוזגים ובמלון יש את כל השירותים של מלון חמישה כוכבים. המלון מציע בין היתר את ספא אפולו יחד עם מתקני כושר וחדר אוכל ומסעדות מגוונות.

מלון 987 פראג – מלון מעצבים קרוב לתחנת הרכבת

מלון 987 פראג (Prague 987) נמצא בסמוך לתחנת הרכבת המרכזית של פראג והוא אידאלי לתיירים שרוצים להתנייד בקלות בתחבורה ציבורית ואף לצאת מחוץ לעיר לטיולים יומיים. בטווח של עד 10-15 דקות הליכה תוכל להגיע לאתרים כמו השעון האסטרונומי, גשר קארל וכיכר ואצלב.

אם תתארחו במלון המעצבים הזה תזכו לישון בחדרים שעוצבו על ידי המעצבים והארכיטקטים המובילים בצ'כיה. כל פרט קטן במלון מעוצב להפליא, מה שתורם לחוויית האירוח הכללית והופך את השהייה לבלתי נשכחת.