דונה רומא ”סיורים עם ינון“
עשינו את שני הסיורים עם ינון, הקולינרי והסיור בותיקן לאחר מכן.
הסיור הקולינרי היה נהדר, בכל מקום שביקרנו הכל היה נהדר, ינון הסביר הרבה על התרבות ועל האיטלקים. אהבתי שאכלנו מאכלים שאנחנו מכירים מישראל, אבל בצורה ה”איטלקית”. בכל מקום קיבלנו הסברים מעמיקים וטעימות. יצאנו שבעים (וגם קצת שיכורים) .
הסיור ברומא היה מעניין מאוד, ינון נתן רקע על כל חדר וסיור, וגם רקע היסטורי על הנצרות הקתולית והותיקן. עזר לנו להבין הכל ולהבין הרבה מהאומנות המרהיבה שנמצאת שם.
ינון יודע הרבה, ודאג לכל מה שביקשנו, ענה לכל שאלה והיה סבלני וקשוב. נהנינו מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל