המדריך אדם ”המדריך אדם בפראג - מומלץ“
הגענו לפראג ב-19/03/2015. אדם חיכה לנו בשדה התעופה. הגענו למלון בבטחה וברוח טובה. מיד הבנו שבחרנו באדם הנכון. יצאנו אתו למחרת לטיול פרטי בעיר. מאוד נהנינו ובעיקר מבקיאותו, מהסבריו הממצים, מאדיבותו, מהתחשבותו ובכלל, היה מאוד מוצלח. אנו בהחלט ממליצים עליו.
בנוסף, קבענו אתו טיול לקרלובי וארי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל