סיור חינם באתונה ”סיור חינם חווייתי מצוין באתונה“
ביום 16.11.15 השתתפנו אני ואשתי בסיור של Free Tours Athens. נרשמנו לסיור דרך הפייסבוק בשבוע שלפני כן וקיבלנו אישור על ההשתתפות והנחיות הגעה לנקודת המפגש. המדריך שלנו היה ביל. לסיור הגיעו רק 4 אנשים, כך שיצא לנו לקבל בעצם סיור פרטי. ההדרכה של ביל היתה מקצועית ונינוחה עם שילוב של הרבה סיפורים מעניינים לצד התיאורים המקצועיים התיאורטיים.
הסיור היה אמור להיות באורך של כשעתיים וחצי, אך בגלל שכולם נהנו הוא נמשך כ-3 שעות ו-45 דקות. הסיור הוא רגלי ובאנגלית. הליכה קלה. אין כניסה לאתרים. הסיור הסתיים באקרופוליס. מומלץ מאוד. בסוף הטיול כל אחד משאיר טיפ לפי יכולתו, רצונו ומידת שביעות רצונו. אנחנו היינו מאוד מרוצים. תודה לביל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל