באלוויר ”נהג אמין בראג'סטן“
אשתי ואני שכרנו את באלוייר לטיול של 14 ימים ברג'סטאן, אגרה ודלהי. אני ממליץ עליו בחום לכל מי שרוצה נהג מצוין במחיר טוב. הוא מנומס, אדיב והגיע תמיד בזמן.
הוא אף פעם לא דחף חנויות או מסעדות מסוימות. הוא אפילו אירח אותנו לארוחת ערב בביתו כשהיינו בג'איפור.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל