אבי אזולאי ”מאכזב“
הסיורים נקבעו לשעה תשע ותמיד יצאו באיחור של שעה פלוס מה שגרם לקצר את השהיה באתרים.בטיול לחצי האי חלקידיקי התקלקל האוטובוס אבי כבעל החברה נתן למדריך להתמודד עם הכעסים של הנוסעים וחילוקי הדעות מה שהעכיר את האווירה ובכל פעם שינה את ההחלטה לגבי המשך הטיול תוך התכתבות עם המדריך היה יום קשה ומאכזב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל