הזמינו online
מלון קינגס ”ברמה של אכסניית נוער“
מיקום טוב הצוות נחמד אולם החדרים גרועים ביותר, מעלית קטנה שאפילו עגלת ילד לא נכנסת ובכדי להגיע למעלית גם צריך לעלות מדרגות.החדרים משנת אנטיכוס בחלק מהחדרים מזגנים ישנים שעושים רעש וחלק מהחדרים בגודל של קופסת גפרורים (הזמנו 2 חדרים ביקשו צמודים קיבלנו.) מים מינרלים בחדר עולים כסף יש נקודת אור מקבלים טלפון שאפשר להסתובב איתו בעיר כולל גוגל מפות ושיחות מקומיות בחינם.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל