מועדון סאנסט ביץ' קו פאנגן
הזמינו online
שלום חברים.
הגעתי למלון שהוא ברמה של 4 כוכבים, מאכזב מאוד חדרים מסריחים מריח של טחב ועובש.מטארי אויר בחדר לטשטש את הריח, כניסה לחדר מדלגים מסילה 10 סמ חדרים על הר שאין שירות תוק תוק אחרי 23:00.
ןאז צריך מסע.
עזבתי את המלון הם סירבו להחזיר את הכסף התנהגו ממש לא יפה. לצערי הרב הזמנתי דרך Agoda אין שירות אין עם מי לדבר לא התייחסו לטענות שלי. לא להזמין דרכם חבל על הכסף אין מי שיהיה לצדכם שייש בעיה, עזבתי ללא החזר כספי ושילמתי על מלון אחר.
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל