מסלול ארוך באוסטריה ”חסכון בעלויות טיול לאוסטריה“
באוגוסט 2011 נסענו כל המשפחה (6 נפשות) לטיול בן חודש לאוסטריה, גרמניה, ושוויץ. את הטיול התחלנו וסיימנו בוינה אלא שטסנו אל בודפשט וממנה בחזרה. יתרונות: * בודפשט קרובה יותר ולכן כרטיס הטיסה זול יותר (בהשוואה לוינה ומינכן) כולל מיסי נמל. * בודפשט נחשבת מזרח אירופה ולכן כרטיסי בונוס (למי שמנצל)באל על שווים פחות נקודות (700 במקום 900 לכרטיס). * מחירי השכרת הרכב נמוכים יותר (מזרח אירופה אמרנו?) * סה"כ שלוש עד שלוש וחצי שעות נסיעה מוינה. לא נורא. * תשתית כבישים מתפתחת כהלכה. רוב הדרך מהירות מותרת 130 קמ"ש. יש תחנות עצירה עם חנויות נוחות בדרך.
חסרונות: * נסיעה לאוסטריה וממנה לשדה התעופה מספר שעות. * קצת מאלץ לקבוע שהות בוינה (למרות שאנו ראינו בזה יתרון ג-ד-ו-ל). נסיעה מחבל זלצבורג כ-7 שעות רצוף. קצת קשה. * לא מתאים לטיול קצר מועד (של פחות משבועיים) עקב התקורה בזמן. * הנוף בדרך לא משהו. ירוק אך מישורי. * חנייה של רכב שכור בוינה (יש למצוא הסדר מתאים). במלון בו שהינו בהלוך ובחזור Pension Shermin, יש הסדר חנייה ברובע 4 של כ-7 יורו ליממה. בסך הכל הסיפור הזה חסך לנו עלות של יותר מאלף דולר (!!!) כאשר למשל בתמורה ל-1600 נקודות אלעל ניצלתי שני כרטיסים לבודפשט מה שלא התאים למערב אירופה. אני מציע להכניס למכלול השיקולים בתכננכם טיול ארוך למרכז אירופה. הערה: לא עצרנו בבודפשט עצמה וגם לא נוסעים דרכה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל