הזמינו online
מלון פיליון ”מלון פיליון בכרתים - נהננו אבל יש מלונות טובים בהרבה“
ראינו המלצות על המלון הזה בכרתים וסגרנו דיל שם. יתרונות: מיקום ונוף מרהיבים, חדרים ענקיים ונוחים, מספר בריכות חמודות. חסרונות: צוות מנוכר (פקידי קבלה, צוות המטבח ואפילו המנהל), מסדרונות מלוכלכים, והבעייתי מכל – זבובים בבופה בחדר האוכל. לא ברמה שאי אפשר לאכול, אבל בהחלט דוחה. גם אין Wifi בחדרים ומצד שני גם הטלוויזיה לא משהו… בסופו של דבר נהננו, היה מה לאכול והיה נוח בחדר ונעים במלון, אבל לא נחזור לשם.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל