מסלול בן שבוע-שבועיים ביוון ”שבועיים ביוון זוג + מתבגרים“
חזרנו מטיול של שבועיים ביוון. טסנו זוג +17,15,12. טיסה לאתונה ומעבר ברחפת לאי אגיסטיר Agistri 50 דקות מאתונה, אי מקסים, שלא הרבה ישראלים מכירים אותו. לנו במלון Saronis ממליצה בחום.
משם עברנו ליום וחצי לאתונה (לא צריך יותר..) אספנו את הרכב והמשכנו לחצי האי פיליון לנו אצל רני ואורלי בכפר זגורה. אחרי 5 ימים של ים, טיולים וחופים חלומיים המשכנו למטאורה – אסור לפספס. ממטאורה המשנו על פי המלצות לקסטוריה וזו היתה טעות לא שווה להגיע. סיימנו וחזרנו מסלוניקי. סלוניקי יפה אך ממליצה לא להגיע אליה ביום ראשון.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל