אחמד מסטרחי ”מומלץ מאוד!“
אחמד העביר אותנו את הגבול ואירגן עבורנו את טיול לורדי-ראם. הכל נעשה באדיבות ומקצועיות.
כל מי שעבד איתו היה מקסים ואדיב. הגיעו בזמן ועשו את החוויה כולה למאוד נעימה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל