מסעות גאנש ”נסיעה לדרום הודו עם החברה של גאנש“
אנחנו 2 אחיות, בשנות ה-60, שיצאנו באוקטובר לדרום הודו ויצרנו קשר עם גנאש בהתאם להמלצות של אתר. ביקשנו נהג צמוד, ומקומות לינה סבירים.הגענו לצ'אנאי וחיכה לנו באלאג'י, הבן של גאנש ומורטי הנהג.
אנחנו התאכזבנו שזה לא היה גאנש, שעליו קראנו את ההמלצות. טיילנו במשך 19 יום עם הנהג, שהאנגלית שלו היתה מאד בסיסית, הנסיעה איתו בטמיל נאדו ובקרלה היתה טובה.המשכנו איתו לקרנטקה וגואה, שהוא לא כל כך הכיר וזה האריך לנו את הנסיעה. בתי המלון היו ברובם טובים, אך בגלל שהם הוזמנו מראש, היה קשה לשנות ולהיות גמישים יותר.
בכל אופן אני ממליצה על החברה, אך הייתי נעזרת בשרותיהם לטמיל נאדו ולקרלה. כמו כן, להזמין לבד את המלונות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל