באלוויר ”טיול בראג'סטן “
הקשר ותכנון המסלול מול באלויר נעשה מהארץ באמצעות מייל וואטסאפ, כבר מהתחלה הבנתי שיש לי עסק עם אדם רציני שיודע את העבודה. המחיר היה סביר.
לצערנו כשהגענו להודו, באלויר חלה אך דאג לשלוח נהג אחר עם רכב נקי, מסודר וממוזג. הנהג היה דייקן, אדיב ונחמד, והכי חשוב נהג זהיר שמכיר כל מקום בראג'סטן. הוא גם ידע אנגלית ואיפשר לנו לתקשר איתו בכל הנסיעה. הנהג דאג לנו לכול מה שרצינו והפך את הטיול לחוויה.
מומלץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל