המדריך דויד קובוס ”סיור מצויין לילדים ומבוגרים! “
טיול בר מצווה באוקטובר 2017, נרשמנו לסיור עם דוד ביומנו הראשון בברצלונה במהלך הסיור ביקרנו בגלרית המוזיאון הימי, בבית קפה הבנוי כמו יער כשפים, בכיכר המרסה ובקתדרלה הגותית של ברצלונה.
הסיור מומלץ ביותר בעיקר בתחילת הטיול, לקבלת סקירה מקיפה על ברצלונה וטיפים להמשך הטיול. דוד סובלני ומקסים עם ילדים, ובהחלט העצים לנו את חווית הטיול.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל