הנהג ג'ורג' ”נהג אחראי ומסור לאתונה והסביבה“
זו הפעם השנייה שהוא מלווה אותנו בטיולנו באתונה ומחוצה לה.
אדיב, יעיל, אוהד ישראל.
לקח אותנו והחזיר לשדה התעופה בזמן.
ערך לנו טיולים החל מטברנות, שווקים ואתרים היסטורים.
תקבעו איתו מחיר מראש.
כותבים אליו במייל והוא ממתין עם השם אפילו שהיה אחור בטיסה.
ממליצה מאוד, תמסרו לו דרישת שלום. מירדנה מישראל
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל