מסעות גאנש ”טיול מוצלח עם נהג מעולה!“
בתחילת אפריל טיילנו 12 ימים בדרום הודו עם מר גאנש, מגאנש נסיעות. הטיול היה מוצלח מאוד, גאנש הוא נהג מעולה, מכיר את כל האתרים הממולצים לביקור, יודע היכן כדאי לאכול וללון, הוסיף לנו הרבה מידע על האזור, דאג לכל בקשותנו ועזר לנו לנווט נכון את הטיול- ממליצה מאוד. אשמח לענות על שאלות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל