ויטלי ”מדריך מומלץ“
טיילנו עם ויטלי, לקחנו סיור יום 8 שעות ועוד סיור לילה 4 שעות במוסקבה בסוף דצמבר בעלי ואני.נהנינו מהסברים על הסטוריה, אומנות, יהדות, באתרים, לא בכבדות מדי, במינון שנקלט, שמחנו שאת בטבילה הראשונה עשינו איתו וזה עזר לנו להתמצא בשלב מאוחר יותר בעיר, הכרנו מקומות בזכותו, שספק אם היינו מגיעים אליהם לבד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל