הזמינו online
לופוטה ריזורט ”לא ממליץ“
מקום מאוד יפה ומפנק אבל חוץ מהיופי - אפס שרות, אפס בטיחות, קרתה לנו תאונה בטיול טרקטורטנים של המלון - אין להם ביטוח ודרשו מאיתנו 3500$ שזה בעך המחיר של הטרקטורון חדש שם ואם לא אשלם - יזמינו לי משטרה ופשוט לא יתנו לי לצאת מהמלון.
בנוסף האוכל על הפנים, לא מבינים אנגלית, למזלי אני יודע רוסית אז הצלחתי לתקשר איתם איכשהו.
לא חוזר לשם יותר, לא חוזר לגאורגיה יותר.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל