טברנה דל שאטו ”לא נוח לשבת אבל טאפאס טעים ביותר!“
מסעדת טאפאס טובה מאוד עם מגוון גדול ומעניין של טאפאסים. טעים, שירות מעולה, אבל לא מומלץ למי שיש בעיות גב. במסעדה יושבים על שרפרפים ללא משענות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל