הזמינו online
מלון רומבאך בודפשט סנטר ”מלון מצויין ומרכזי“
לקראת סוף חודש יוני נסענו לחופשה בהרי הטטרה, לשם הגענו דרך בודפשט. הזמנו במלון רומבך בבודפשט שני לילות - את הלילה הראשון ואת הלילה האחרון של הטיול. המלון יפה מאוד, נקי מסודר וחדיש. החדרים במלון יפים ונוחים, למרות שהם קטנים. חלקם פונים לרחוב של הפאבים ולכן רועשים בלילה ולא ניתן לפתוח את החלון. למי שאוהב לישון עם חלון פתוח - עדיף לבקש חדר שפונה לצד השני. ארוחת הבוקר טובה מאוד. אנשי הצוות ברובם נחמדים מאוד. מיקום המלון מצויין - כחמש דק' הליכה מואצי אוצה. בבוקר הטיסה חזרה לארץ, כיוון שיצאנו מוקדם, הכינו לנו ארוחת בוקר ארוזה.
היתה רק בעיה אחת עם המלון - כשהגענו בתחילת החופשה, מייד לאחר הטיסה, נאמר לנו על ידי פקיד הקבלה שעקב טעות במחשב נאלצים להעביר אותנו למלון אחר קרוב לשם (למרות שבעלי התקשר יום קודם לוודא, והכל היה תקין) . שאלנו אם זהו מלון באותה רמה ונאמר לנו שזהו מלון יותר טוב - ארבעה כוכבים. פקיד הקבלה אף אמר לנו שהמלון קיבל 9.3 בבוקינג. מאוחר יותר כשבדקנו הסתבר שהמלון קיבל רק 7.6 ועל המיקום 9.3. המלון היה ברמה הרבה פחות טובה. מיושן וחשוך. מה שהכי הכעיס אותנו היה השקר של פקיד הקבלה. לא היו לנו הרבה ברירות ולא רצינו לבזבז זמן אז לקחנו את המלון המיושן. יש לציין שלאחר שביקשנו קיבלנו הנחה של 30% במחיר וארוחת בוקר במלון רומבך. את הלילה האחרון של החופשה כבר עשינו במלון רומבך וכאמור היה טוב מאוד.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל