טל ושמואליק - טיפ של זהב ”טל ושמואליק - טיפ ששווה זהב!“
בחודש ספטמבר 2025 יצאנו לטיול בן 9 ימים לאזור האלפים היפנים (טאקיאמה, שיראקוואגו, קאנאזאווה) אוסקה, הירושימה והאי מיאג''ימה. את הטיול תכנן טל שהיטיב מבעוד מועד לברר על הציפיות שלנו, הצרכים שלנו ובכך דייק מאוד את הטיול עוד טרם היציאה אליו. טל תיאם לנו את הטיול מרמת המסלול, ההדרכה, קצב ההתקדמות והמלונות. טל מומחה ונעים הליכות = טיפ של זהב!
ההדרכה נעשתה על ידי שמואליק. שמואליק בלט מאוד ביכולת שלו להתחבר אלינו כאנשים שאינו מכיר ועומד לטייל איתם זמן ממושך. הוא היטיב בהסברים שהתאימו לנו בתוכן, במידתיות. הוא עזר לנו בבחירת מקומות האוכל שתאמו לבקשותינו. מעל לכל שמואליק גילה גמישות כשלמד אותנו מקרוב והבין שאנחנו אוהבי טבע מושבעים. כך, בתיאום מלא עם טל הגענו למקומות שלא היו בתכנון כמו עצירה לשחייה באגם ושמורת הטבע Kamikochi.
שמואליק האיש והאדם עשה את הטיול למושלם = טיפ של זהב.
אני שלא חשבתי שאגיע ליפן עוד אשוב והכל בזכותם! אשוב - אליהם!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל