אברהם HOME TAXI מוסקבה ”נסיעה לליובאוויטש“
אני נסעתי עם אברהם ממוסקבה לליובאוויטש ומאוד נהניתי. איש שיחה שאפשר לדבר איתו והוא עונה לך. לדוגמא, על החיים ברוסיה, הוא סיפר לי על עצמו ושאל אותי איזה שתיה אני רוצה והוא קנה לי וגם בסוף הנסיעה. הוא נתן לי לאכול אוכל טוב ומשביע, וזה בכלל לא יקר. בנוסף, הוא לא מנסה לעבוד עליך.
בקיצור, אני מבטיח לכם שאתם תהנו איתו מכל דקה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל