אובור טאוור אקומודיישן ”הזמנת חדר במלון Obor Tower Accommodation“
אני לא ממליץ להזמין חדר במלון זה – הכי פשוט שיש. הזמנתי חדר דרך אתר Booking בסוף נובמבר. קיבלתי אישור מהדירה על ההזמנה באמצע פברואר. נחתתי בבוקרשט, התקשרתי לדירה ומצאתי את עצמי בחוץ, ללא מקום לישון.
הם כביכול לא קיבלו את ההזמנה ואין להם חדרים. בסופו של דבר, טלפנתי לאתר Booking והבחור בשם ליאור חזר אלי תוך שעה עם מקום חדש (Villa Zorba).
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל