מסעדת קלסטרני סנק ”Klasterni Senk - מסעדה מומלצת“
ממליצה בחום על המסעדה בפראג, הגעתי אליה במקרה דרך המלצות בגוגל. מנת פתיחה - מרק פטריות בלחם, טעים ביותר! המנות עצמן במחירים סבירים. מסעדה מאוד בשרית, אך יש גם דג סלומון טעים לאוכלי הדגים. מיקום יפה: ליד מנזר ופארק קטן. זה לא הפארק הכי יפה בפראג, הוא ממש קטן וצנוע, אבל יש בו אגם יפה עם ברווזים ומאוד נעים ושקט. חוויה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל