מסעדת קלסטרני סנק ”מסעדה נהדרת - מומלץ!“
מסעדה נהדרת, אוכל טעים. אכלנו בה פעמים אחדות! הגענו אליה באמצעות המלצה באתר המטייל. מנות טעימות במחירים זולים. מנה מומלצת מרק פטריות בתוך לחם, נפלא ומשביע! במסעדה ניתן לאכול בשרים למיניהם, גם דג סלומון. המסעדה ממוקמת ליד פארק קטן ובו מנזר. טראם 22 ו-25 מגיעים למקום. שירות מצויין, מחירים סבירים, נהנינו מאד! ניתן לשבת בפנים או בחוץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל