מסעדת בייקרס אנד רוסטרס ”מסעדת בראנצ'ים מעולה“
באיזור של שוק אלברט יש מסעדת בראנצ'ים מעולה. חיכינו בערך 20 דקות להיכנס, אבל זה שווה את זה… הכל נראה טעים וטרי והשירות מהיר. יש שם קוקטיילים מעולים (כמו “בנדיקט” בארץ רק הרבה יותר מוצלח וטעים). מומלץ להגיע אחרי הסיבוב בשוק (או לפני ואז לקנח בפנקייקים קטנים בשוק).
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל