מלון מאריוט בוקרשט גרנד הוטל
הזמינו online
חזרנו לפני ימים אחדים משהות של שבועיים ברומניה, מתוכם חמישה לילות במלון מאריוט המפואר והמרשים בבוקרשט. ההמלצה שלנו, זוג בשנות החמישים, לקחת חדר בקומות העליונות במסגרת "אקזקיוטיב": עולה יותר אמנם, אך בהחלט שווה: חדרים מרווחים מאוד עם פינת ישיבה נפרדת ונוף לפרלמנט בחוץ, שתי טלויזיות שטוחות מסך, שירותים, אמבטיה ומקלחת מרווחים מאוד וכל הריהוט אומר איכות. טיפ: אל תגלשו באינטרנט דרך הטלויזיה ואל תשתמשו בסרטים בתשלום, חבל על הכסף, מדובר במחיר מופקע. חדרי האקזקיוטיב מעניקים אפשרות כניסה 24 שעות לחדר אוכל לאירוח מיוחד חינם ששם מוגשות ארוחת הבוקר, שתייה חופשית כל היום וארוחות קלות, פירות ועוגיות ועוגות מ-6:30 עד 10 בלילה. לאחר מכן ניתן להיכנס בשעות הלילה להתארח במקום לקפה או תה, אינטרנט חופשי, שקדים, אגוזים ובוטנים כיד המלך ותצפית יפה לפרלמנט. במלון יש חדר כושר גדול ומשוכלל וגם בריכה סבירה - גדולה יחסית ומחוממת, וכן ג'קוזי לכייף בבוקר או בערב או מתי שרוצים. ניתן לעשות בקומה זו את הצ'ק אין ואת הצ'ק אאוט וכך נפתרים מהמתנה אפשרית בקבלה "הרגילה".
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל